Bültmann & Gerriets
Academic Knowledge Construction and Multimodal Curriculum Development
von Margaret E. Bérci, Bryant Griffith, Douglas J. Loveless
Verlag: Information Science Reference
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-4666-4797-8
Erschienen am 25.10.2013
Sprache: Englisch
Format: 286 mm [H] x 221 mm [B] x 31 mm [T]
Gewicht: 1478 Gramm
Umfang: 488 Seiten

Preis: 186,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 29. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

186,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

While incorporating digital technologies into the classroom has offered new ways of teaching and learning into educational processes, it is essential to take a look at how the digital shift impacts teachers, school administration, and curriculum development. Academic Knowledge Construction and Multimodal Curriculum Development presents practical conversations with philosophical and theoretical concerns regarding the use of digital technologies in the educational process. This book will also aim to challenge the assumption that information accessibility is synonymous with learning. It is an essential reference for educators and practitioners interested in examining the complexity of academic knowledge construction in multimodal, digital worlds.