Bültmann & Gerriets
Effective Teaching
Evidence and Practice
von Daniel Muijs, David Reynolds
Verlag: Sage Publications Ltd
Taschenbuch
ISBN: 978-1-4739-4443-5
Erschienen am 02.11.2017
Sprache: Englisch
Format: 231 mm [H] x 186 mm [B] x 25 mm [T]
Gewicht: 705 Gramm
Umfang: 392 Seiten

Preis: 37,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 22. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

PART 1: BASICS OF TEACHING AND LEARNING
Ch1: Theories of learning
Ch2: Direct Instruction
Ch3: Interactive teaching
Ch4: Collaborative small group work and peer tutoring
Ch5: Metacognition and thinking skills
Ch6: Subject knowledge
PART 2: CREATING A FRAMEWORK FOR LEARNING
Ch7: Classroom and behaviour management
Ch8: Classroom Climate
Ch9: Homework
PART 3: ADAPTING TEACHING
Ch10: Non-cognitive outcomes
Ch11: Additional learning needs
Ch12: Early years education
Ch13: Differentiation
PART 4: SUBJECT TEACHING AND ASSESSMENT
Ch14: Literacy
Ch15: Numeracy
Ch16: Assessment for learning
PART 5: DEVELOPING TEACHERS AND EDUCATION
Ch17: Continuing professional development
Ch18: Evaluating teacher performance
Ch19: International comparisons on teaching



Daniel Muijs is Dean of the Faculty of Education and Society at Academica University of Applied Sciences in Amsterdam, and visiting professor at the University of Southampton. He has worked in education departments at a range of UK universities, as well as at Ofsted, the English inspectorate of schools and social care. He is an experienced quantitative researcher and has taught quantitative methods to students from undergraduate to PhD levels.


andere Formate