Bültmann & Gerriets
Dislike-Minded
Media, Audiences, and the Dynamics of Taste
von Jonathan Gray
Verlag: New York University Press
Reihe: Critical Cultural Communication
Taschenbuch
ISBN: 978-1-4798-0998-1
Erschienen am 22.06.2021
Sprache: Englisch
Format: 226 mm [H] x 152 mm [B] x 24 mm [T]
Gewicht: 431 Gramm
Umfang: 272 Seiten

Preis: 32,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 16. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

32,00 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum E-Book (EPUB) 30,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

"The study and discussion of media is replete with talk of fans, loves, and favorites, but what of dislikes, distastes, and alienation? Dislike-Minded draws from over 200 interviews to probe what the media's failures and sore spots tell us about media culture, taste, identity, representation, meaning, textuality, audiences, and citizenship"--



Jonathan Gray is Hamel Family Distinguished Chair in Communication Arts, Professor of Media and Cultural Studies at the University of Wisconsin, Madison, and author and editor of numerous books, including Show Sold Separately: Promos, Spoilers, and Other Media Paratexts (2010), Fandom, Second Edition (2017), Keywords for Media Studies (2017), and Satire TV (2009), as well as Television Studies (with Amanda D. Lotz), and A Companion to Media Authorship (with Derek Johnson).


andere Formate
weitere Titel der Reihe