Bültmann & Gerriets
New Media and Digital Pedagogy
Enhancing the Twenty-First-Century Classroom
von Michael G. Strawser
Verlag: RLPG/Galleys
Reihe: Studies in New Media
Taschenbuch
ISBN: 978-1-4985-4853-3
Erschienen am 31.05.2019
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 11 mm [T]
Gewicht: 287 Gramm
Umfang: 192 Seiten

Preis: 56,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 25. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

56,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This volume addresses the influence of new media on instruction, higher education, and pedagogy. It specifically examines the practical and theoretical implications of new media and the influence of new media on higher education.



Michael G. Strawser is assistant professor in the School of Communication at Bellarmine University.



Contents
Ch. 01- New Media and the Twenty-First-Century Classroom: A Research and Instructional Imperative
Michael G. Strawser, Phillip E. Wagner, and Crystal Simons
Ch. 02- Instructional Enhancement: New Media as a Paradigm Shift
Marjorie M. Buckner and Mary S. Norman
Ch. 03- Media and Digital Literacy: A Framework for Instructional Strategy
Jason M. Martin and Jason Zahrndt
Ch. 04- Faculty Development in the Digital Age: Training Instructors in New Media Pedagogy
Russell Carpenter
Ch. 05- Learning Interfaces: Collaboration and Learning Spaces in the Digital Age
Nigel Haarstad
Ch. 06- Accessibility and New Media Technologies
Beth Case
Ch. 07- Gamification and the New Media Imperative
Clay Ewing
Ch. 08- The Internet of Things and Wearable Technology as a Classroom Resource
Heather Hether, Joe Martin, and Andrew W. Cole
Ch. 09- Current Tools and Trends of New Media, Digital Pedagogy, and Instructional Technology
Renee Kaufmann, Nicholas T. Tatum, and T. Kody Frey
Ch. 10- The Next Phase: New Media and the Inevitable Transition
Shawn Apostel
About the Editor and Contributor


andere Formate
weitere Titel der Reihe