Bültmann & Gerriets
Pre-Suasion
A Revolutionary Way to Influence and Persuade
von Robert Cialdini
Verlag: Simon & Schuster
Taschenbuch
ISBN: 978-1-5011-0980-5
Erschienen am 05.06.2018
Sprache: Englisch
Format: 214 mm [H] x 141 mm [B] x 28 mm [T]
Gewicht: 351 Gramm
Umfang: 432 Seiten

Preis: 23,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 31. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

23,00 €
merken
zum E-Book (EPUB) 16,80 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Examines the art of effective persuasion to argue that its secret lies in a key moment before messages are delivered, sharing strategies for how to psychologically prepare one's listeners to render them most receptive.



Robert Cialdini is recognized worldwide for his inspired field research on the psychology of influence. He is a New York Times bestselling author. His books, including Influence, have sold more than three million copies in thirty-three languages. Dr. Cialdini is Regents’ Professor Emeritus of Psychology and Marketing at Arizona State University and the president and CEO of Influence at Work, an international company that provides keynotes and influence training on how to use the lessons in Dr. Cialdini’s books ethically and effectively.


andere Formate