Bültmann & Gerriets
Impacts of the Media on African Socio-Economic Development
von Okorie Nelson, Babatunde Raphael Ojebuyi, Abiodun Salawu
Verlag: Information Science Reference
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-5225-1859-4
Erschienen am 11.11.2016
Sprache: Englisch
Format: 286 mm [H] x 221 mm [B] x 24 mm [T]
Gewicht: 1158 Gramm
Umfang: 356 Seiten

Preis: 189,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 30. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

189,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Technology and media are now integrated in various facets of society, including social and economic development. This has allowed for new and innovative methods for aiding in development initiatives. Impacts of the Media on African Socio-Economic Development is an essential research publication for the latest scholarly information on societal and economical dimensions of development and the application of media to advance progress. Featuring extensive coverage on many topics including gender empowerment, international business, and health promotion, this book is ideally designed for government officials, academics, professionals, and students seeking current research on social realities and achieving further development in emerging economies.