Bültmann & Gerriets
Promoting Global Competencies Through Media Literacy
von Belinha S. De Abreu, Steven S. Funk, Melda N. Yildiz
Verlag: Information Science Reference
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-5225-3082-4
Erschienen am 22.09.2017
Sprache: Englisch
Format: 286 mm [H] x 221 mm [B] x 23 mm [T]
Gewicht: 1109 Gramm
Umfang: 336 Seiten

Preis: 208,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 5. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

208,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

It is imperative that the 21st century population develops media literacy competence at several levels. Schools possess a crucial role in achieving these competencies and as such, teachers need to be equipped with effective methods and training. Promoting Global Competencies Through Media Literacy is an advanced reference publication featuring the latest scholarly research on transdisciplinary and transformative assessment practices from primary-level to university-level educational settings. Including coverage on a broad range of topics such as digital storytelling, virtual environment, and cross-cultural communication, this book is ideally designed for academicians, researchers, and librarians seeking current research on current trends in media literacy in educational settings.