Bültmann & Gerriets
Successful Marketing Strategies for High-Tech Firms, Third Edition
von Eric Viardot
Verlag: Artech House
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-58053-701-8
Erschienen am 01.01.2004
Sprache: Englisch
Umfang: 326 Seiten

Preis: 85,49 €

85,49 €
merken
Klappentext

This extensively revised third edition of the Artech House bestseller, Successful Marketing Strategies for High-Tech Firms, reflects the ruthless realities of the new high-tech marketplace where effective marketing strategy counts as much as the latest and greatest technology. The multitude of brand new material includes detailed case studies that teach the hard-learn lessons that have enabled such high-tech giants as eBay, Yahoo, IBM, Cisco, and Nokia to come out of the tech market meltdown stronger and more competitive. You learn how to develop innovative product offers that connect to actual customer needs so your organization can create new wealth and develop new markets.