Bültmann & Gerriets
Foundation ActionScript for Flash 8
von Kristian Besley, Sham Bhangal, Eric Dolecki, David Powers
Verlag: Apress
Reihe: Foundation
Hardcover
ISBN: 978-1-59059-618-0
Auflage: Corrected , Corr. 4th Printing edition
Erschienen am 10.04.2006
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 191 mm [B] x 34 mm [T]
Gewicht: 1197 Gramm
Umfang: 648 Seiten

Preis: 44,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 3. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

44,50 €
merken
zum E-Book (PDF) 39,58 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Supports Flash 8, due later this year; will be a huge market
Provides professional best practices¿strong emphasis on planning, documentation, and adhering to strict and clean coding from the outset
Teaches you to create dynamic, reusable rich-client web applications and services



Kristian Besley has worked with multimedia for three years, but has been creative with computers for much longer. He currently develops Flash-based material within an educational environment. This material includes interactive presentations to illustrate how scientific things work, as well as graphical user interfaces and tools allowing web-based content creation with basic computer skills. He was a contributing author on the seminal Flash Math Creativity, and many other friends of ED books. In 2002, he launched the world's first bi-annual HTML markup-based TableArt competition. The competition was an unbelievable success.



Interactive Flash.- Making Plans.- Movies that Remember.- Movies that Decide for Themselves.- More Power, Less Script.- Movies that Remember How to do Things.- Objects and Classes.- Objects on the Stage.- Reusable Code and Realistic Movement.- Games and Sprites.- Drawing API.- Adding Sound to Flash.- Loading Dynamic Data with XML.- Finishing the Futuremedia Case Study.- Advanced Actionscript: Components and Classes.


andere Formate
weitere Titel der Reihe