Bültmann & Gerriets
12: The Elements of Great Managing
von Gallup
Verlag: Gallup Press
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-59562-998-2
Erschienen am 01.11.2006
Sprache: Englisch
Format: 241 mm [H] x 163 mm [B] x 27 mm [T]
Gewicht: 518 Gramm
Umfang: 256 Seiten

Preis: 27,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 14. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

27,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

"12: The Elements of Great Managing" is the long-awaited sequel to the 1999 runaway bestseller "First, Break All the Rules." Grounded in Gallup's 10 million employee and manager interviews spanning 114 countries, "12 "follows great managers as they harness employee engagement to turn around a failing call center, save a struggling hotel, improve patient care in a hospital, maintain production through power outages, and successfully face a host of other challenges in settings around the world.
Authors Rodd Wagner and James K. Harter weave the latest Gallup insights with recent discoveries in the fields of neuroscience, game theory, psychology, sociology, and economics. Written for managers and employees of companies large and small, "12" explains what every company needs to know about creating and sustaining employee engagement



Gallup is a global analytics and advice firm that helps leaders and organizations solve their most pressing problems.