Bültmann & Gerriets
Improving Teacher Quality
Using the Teacher Work Sample to Make Evidence-Based Decisions
von John Henning, Frank Kohler, Victoria Robinson
Verlag: RLPG/Galleys
Hardcover
ISBN: 978-1-60709-185-1
Erschienen am 16.01.2010
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 14 mm [T]
Gewicht: 385 Gramm
Umfang: 262 Seiten

Preis: 93,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 29. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

93,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

The teacher work sample (TWS) has become increasingly widely adopted as an end-of-program, performance-based assessment for student teachers. Improving Teacher Quality offers a comprehensive introduction to teacher work sample methodology for teacher educators, student teachers, student teacher supervisors, cooperating teachers, program coordinators, and school administrators.



By John Henning; Frank Kohler; Victoria Robinson and Barry Wilson



Part 1 Preface Part 2 Acknowledgements Part 3 Introduction Part 4 The Rationale for Adoption Chapter 5 An Overview of TWSM Part 6 The TWS Prompt Chapter 7 The TWS Prompt: Planning Processes Chapter 8 The TWS Prompt: Assessment and Reflection Processes Part 9 Building a TWS Culture Chapter 10 Building a TWS Culture Chapter 11 Establishing a Valid and Reliable Scoring Process Part 12 The Role of the TWS in Program Improvement Chapter 13 Teaching to the TWS Chapter 14 Conducting Research with TWS Data Part 15 Future Directions Chapter 16 Revising the TWS Chapter 17 Future Possibilities Part 18 References


andere Formate