Bültmann & Gerriets
True to Yourself
Leading a Values-Based Business
von Mark Albion
Verlag: Berrett-Koehler Publishers
Reihe: false
Reihe: The Social Venture Network Series
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-60994-402-5
Erschienen am 13.07.2006
Sprache: Englisch
Umfang: 192 Seiten

Preis: 17,49 €

17,49 €
merken
zum Taschenbuch 17,50 €
Klappentext

How do you build the kind of company you've always wanted to work in--one that serves people and the planet while being financially successful, too? What do you do when you believe that business should serve the common good, but everyday business pressures--meeting payroll, battling competition, keeping customers and investors happy--are at a fever pitch? Leading a small business when you measure success more broadly than with a single financial bottom line is no easy task. True to Yourself is a practical guide to doing just that. It provides tools you can use to combine profit with purpose, margin with mission, value with values.


andere Formate