Bültmann & Gerriets
Degrees That Matter
Moving Higher Education to a Learning Systems Paradigm
von Natasha A Jankowski, David W Marshall
Verlag: Taylor & Francis
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-62036-463-5
Erschienen am 17.08.2017
Sprache: Englisch
Format: 231 mm [H] x 157 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 431 Gramm
Umfang: 216 Seiten

Preis: 182,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 22. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

Concerned by ongoing debates about higher education that talk past one another, the authors of this book show how to move beyond these and other obstacles to improve the student learning experience and further successful college outcomes.



List of Tables and Figures Acknowledgments Introduction1. Landscape of Learning Initiatives 2. Shifting Paradigms 3. Aligning for Learning 4. Applying the Paradigm to Curriculum Mapping 5. Applying the Paradigm to Assignment Design 6. Perceived Barriers in the Learning Systems Paradigms 7. Reframing Academic Quality Appendices References



Natasha A. Jankowski serves as the Executive Director of the National Institute for Learning Outcomes Assessment (NILOA) and Associate Professor with the department of Education Policy, Organization and Leadership at the University of Illinois Urbana-Champaign. She is co-author, along with her NILOA colleagues, Degrees That Matter: Moving Higher Education to a Learning Systems Paradigm and the book Using Evidence of Student Learning to Improve Higher Education. She loves all things assessment. David W. Marshall


andere Formate