Bültmann & Gerriets
Real Classrooms, Real Teachers
The C3 Inquiry in Practice
von Kristy Brugar, Kathryn Roberts
Verlag: Information Age Publishing
Reihe: Teaching and Learning Social Studies
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-64802-579-2
Erschienen am 23.07.2021
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 14 mm [T]
Gewicht: 440 Gramm
Umfang: 178 Seiten

Preis: 109,70 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 28. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

109,70 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

As social studies standards shift to place a higher emphasis on critical thinking, inquiry, interaction, and expression, many teachers are scrambling to figure out how to appropriately shift their instruction accordingly. This book provides examples and ideas for working with elementary and middle school students to build social studies skills and knowledge in order to become independent learners and thinkers. Teaching these skills helps to support students in ways which are important to them, and to society at large.
Real Classrooms, Real Teachers: The C3 Inquiry in Practice is aimed at in-service and pre-service teachers, grades 3-8. This text includes six sections: an introduction, one section for each of the four dimensions of the C3 Framework for Social Studies State Standards (National Council for the Social Studies, 2013), and a conclusion. Each chapter begins with a vignette based on a real-life social studies lesson authored by a practicing teacher or researcher. This is followed by a sample lesson plan associated with the vignette and suggestions for appropriate texts and supporting materials, as well as suggestions for modifications.


weitere Titel der Reihe