Bültmann & Gerriets
Optimizing Language Learners' Nonverbal Behavior
From Tenet to Technique
von Tammy Gregersen, Peter D Macintyre
Verlag: Channel View Publications
Reihe: Second Language Acquisition Nr. 112
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-78309-736-4
Erschienen am 08.03.2017
Sprache: Englisch
Format: 236 mm [H] x 155 mm [B] x 30 mm [T]
Gewicht: 862 Gramm
Umfang: 400 Seiten

Preis: 158,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 18. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

158,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book highlights the pivotal role that nonverbal behavior plays in target language communication, affect and cognition. It integrates research tenets and video demonstrations of nonverbal behavior with structured activities that will guide teachers and learners to capitalize on the nonverbal means at their disposal.



Tammy Gregersen is Professor of TESOL at the University of Northern Iowa, USA. Her research interests include language teacher education, individual differences, positive psychology, nonverbal communication, emotion and affect. She is the co-author (with Peter D. MacIntyre) of Capitalizing on Language Learners' Individuality (2014) and co-editor (with Peter D. MacIntyre and Sarah Mercer) of Positive Psychology in SLA (2016).

Peter D. MacIntyre is Professor of Psychology at Cape Breton University, Canada. He has published widely on the themes of emotion, motivation and cognition and is the co-editor (with Zoltán Dörnyei and Alastair Henry) of Motivational Dynamics in Language Learning (2014).


weitere Titel der Reihe