Bültmann & Gerriets
Learning Pragmatics from Native and Nonnative Language Teachers
von Andrew D. Cohen
Verlag: Multilingual Matters
Reihe: Second Language Acquisition
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-78309-992-4
Erschienen am 29.06.2018
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 22 mm [T]
Gewicht: 645 Gramm
Umfang: 318 Seiten

Preis: 151,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 9. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

151,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book focuses on how both nonnative and native teachers may enhance their handling of target language pragmatics in the classroom and provides ideas that both sets of teachers may draw on to compensate for gaps in their knowledge. Focus is also given to learner strategies and motivation, technological advances, assessment and research methods.



Andrew D. Cohen is Professor Emeritus, University of Minnesota, USA. He has published extensively in the areas of pragmatics, language assessment, and language learner strategies, and frequently presents his research at international conferences. He was the recipient of the 2006 Distinguished Scholarship and Service Award from the American Association for Applied Linguistics (AAAL). He is also a hyperpolyglot, currently learning his 13th language, Mandarin.


weitere Titel der Reihe