Bültmann & Gerriets
Learning English at School
Identity, Socio-material Relations and Classroom Practice
von Kelleen Toohey
Verlag: Multilingual Matters
Reihe: Bilingual Education & Bilingualism Nr. 112
Hardcover
ISBN: 978-1-78892-007-0
Auflage: 2nd Edition
Erschienen am 30.06.2018
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 339 Gramm
Umfang: 218 Seiten

Preis: 43,70 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 22. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

43,70 €
merken
zum E-Book (EPUB) 35,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This revised edition discusses how insights from new materialism and posthumanism might be used in investigating second language learning and teaching in classrooms. With these new perspectives in mind, it updates the application of sociocultural theory to understanding how minority language background children learn English in their classrooms.



Kelleen Toohey is Professor Emerita, Faculty of Education, Simon Fraser University, Canada. Her recent research focuses on socio-material perspectives on language learning with a particular focus on early childhood language education. She is a co-author of Disrupting Boundaries in Education and Research (Cambridge University Press, 2017), Collaborative Research in Multilingual Classrooms (Multilingual Matters, 2009) and co-editor, with Bonny Norton, of Critical Pedagogies and Language Learning (Cambridge University Press, 2004).


andere Formate
weitere Titel der Reihe