Bültmann & Gerriets
Complexity Perspectives on Researching Language Learner and Teacher Psychology
von Richard S. Pinner, Richard J. Sampson
Verlag: Multilingual Matters
Reihe: Psychology of Language Learning and Teaching Nr. 10
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-78892-355-2
Erschienen am 23.10.2020
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 22 mm [T]
Gewicht: 645 Gramm
Umfang: 318 Seiten

Preis: 161,60 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 14. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

161,60 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book showcases the experiences of researchers conducting complexity research in situated educational contexts. The chapters present practical examples of how complexity research can be done, with convincing evidence of why a complexity perspective is useful for investigating and conceptualizing the psychology of language learners and teachers.



Richard J. Sampson is an Associate Professor at Rikkyo University, Japan. He uses action research approaches to give voice to the complex, situated experience of language learner psychology and is the author of Complexity in Classroom Foreign Language Learning Motivation (2016, Multilingual Matters).

Richard S. Pinner is an Associate Professor at Sophia University, Japan. His research focuses on the dynamic relationship between authenticity and motivation in language teaching and learning and his publications include Reconceptualising Authenticity for English as a Global Language (2016, Multilingual Matters).


weitere Titel der Reihe