Bültmann & Gerriets
Developing and Evaluating Quality Bilingual Practices in Higher Education
von Do Coyle, Fernando D. Rubio-Alcalá
Verlag: Multilingual Matters
Reihe: Bilingual Education & Bilingua Nr. 128
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-78892-369-9
Erschienen am 01.02.2021
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 504 Gramm
Umfang: 222 Seiten

Preis: 141,20 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 14. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

141,20 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book provides an overview and evaluation of the quality of bilingual education found in internationalised higher education institutions. Its authors focus on the multifaceted roles that language(s) play in these growing multilingual spaces and analyse and identify the many factors that account for quality multilingual degree programmes.



Fernando D. Rubio Alcalá is Head of Language Policy at the University of Huelva, Spain. His main research field is foreign language acquisition, with a particular focus on multilingualism in tertiary education and the influence of affective factors in foreign language teaching and learning.

Do Coyle is Professor of Language Education and Classroom Pedagogies at the University of Edinburgh, UK. Her specific research interests lie in plurilingual learning and cross-disciplinary networks, as well as professional learning in schools, visual learning (including the role of video conferencing and digital communication) and community sustainability through technological advancement.


weitere Titel der Reihe