Bültmann & Gerriets
The Affective Dimension in English-Medium Instruction in Higher Education
von David Lasagabaster, Alberto Fernández-Costales, Flor de Lis González-Mujico
Verlag: Channel View Pubn Ltd
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-80041-765-6
Erschienen am 12.11.2024
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 576 Gramm
Umfang: 282 Seiten

Preis: 170,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 27. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

170,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext

David Lasagabaster is Full Professor of Applied Linguistics at the University of the Basque Country UPV/EHU, Spain. He publishes widely on topics within EMI, CLIL, second language acquisition and multilingualism. He serves on the editorial board of seven journals, including the International Journal of Bilingual Education and Bilingualism.

Alberto Fernández-Costales is Associate Professor at the University of Oviedo, Spain. His research interests include EMI, language attitudes, motivation, language teaching methodology and audiovisual translation. He is Associate Editor of the Porta Linguarum and Perspectives journals.

Flor de Lis González-Mujico is a Postdoctoral Researcher at the University of the Basque Country UPV/EHU, Spain. Her research explores self-concept and motivation, EMI, multilingualism, digital competence and language teaching methodology.



This book offers a timely investigation into the impact of affective factors on learning in English-medium instruction. It explores topics including motivation, anxiety, emotions, willingness to communicate and teacher beliefs, providing insights into the field from Anglophone, non-Anglophone, monolingual, multilingual and migration contexts.