Bültmann & Gerriets
Reputation Management
Marketing 04.05
von Gerry Griffin
Verlag: Wiley
Reihe: Express Exec
Hardcover
ISBN: 978-1-84112-231-1
Erschienen am 03.04.2002
Sprache: Englisch
Format: 173 mm [H] x 126 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 122 Gramm
Umfang: 122 Seiten

Preis: 22,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 23. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

22,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

ExpressExec is a unique business resource of one hundred books. These books present the best current thinking and span the entire range of contemporary business practice. Each book gives you the key concepts behind the subject and the techniques to implement the ideas effectively, together with lessons from benchmark companies and ideas from the world's smatest thinkers.

ExpressExec is organised into ten core subject areas making it easy to find the information you need:

01 Innovation

02 Enterprise

03 Strategy

04 Marketing

05 Finance

06 Operations and Technology

07 Organizations

08 Leading

09 People

10 Life and Work

ExpressExec is a perfect learning solution for people who need to master the latest business thinking and practice quickly.



Gerry Griffin is founder of the Business Communication Forum (BCF) - a training and development organisation dedicated to a whole range of business communication issues. He was formerly European Director of Training at PR agency Burson-Marsteller, and Director of Communication at London Business School. Author of The Power Game and .Con. Gerry Griffin appears frequently on national and international TV. He is also head of business strategy for internet broadcaster www.joose.tv.


weitere Titel der Reihe