Bültmann & Gerriets
Understanding Pupil Behaviour in School
A Diversity of Approaches
von Ted Glynn, Robin C. Richmond, Janice Wearmouth
Verlag: David Fulton Publishers
Taschenbuch
ISBN: 978-1-84312-230-2
Erschienen am 30.05.2004
Sprache: Englisch
Format: 254 mm [H] x 178 mm [B] x 20 mm [T]
Gewicht: 710 Gramm
Umfang: 378 Seiten

Preis: 56,10 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 1. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

The expert contributors to this book make sense of the different approaches to understanding pupil behavior in schools, providing a comprehensive overview thorough discussion of key topics. The book covers:

* Cultural issues such as ethnic diversity and the underachievement of boys

* Psychological perspectives, including a range of behavioral models

* Medical conditions, including AD/HD and autism

* Sociological issues, specifically the challenges of including pupils whose behavior is hard to manage.



Robin C. Richmond, Janice Wearmouth, Ted Glynn, Mere Berryman



Preface; Introduction: Understandind student behaviour in schools; Perspectives on behaviour; Part 1: Research: Marginalisation in primary schools; Engaging with the views of disaffected students through 'Talking Stones'; Part 2: Cultural issues; Academic


andere Formate