Bültmann & Gerriets
Official Tourism Websites
A Discourse Analysis Perspective
von Richard W Hallett, Judith Kaplan-Weinger
Verlag: Channel View Publications
Reihe: Tourism and Cultural Change Nr. 23
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-84541-137-4
Erschienen am 24.03.2010
Sprache: Englisch
Format: 211 mm [H] x 147 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 295 Gramm
Umfang: 152 Seiten

Preis: 137,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 4. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

137,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This text explores tourism websites as mediums of identity construction and promotion. As interactive modes of communication, tourism websites for nations, cities, and attractions function critically in the new capitalism as calls for social action in contributing to economic and social rebirth, growth, and preservation.



Richard W. Hallett is a Professor of linguistics at Northeastern Illinois University in Chicago, IL. He received his PhD in linguistics from the University of South Carolina. In addition to the discourse of tourism, his research interests include second language acquisition, sociolinguistics, and World Englishes.

Judith Kaplan-Weinger is Professor of linguistics at Northeastern Illinois University in Chicago, IL. She earned her PhD in linguistics from Georgetown University. Her teaching and research interests lie in, aside from language and tourism, the multi-modal discourse analysis of grief and mourning.


weitere Titel der Reihe