Bültmann & Gerriets
Creating Classroom Communities of Learning
International Case Studies and Perspectives
von Roger Barnard, María E. Torres-Guzmán
Verlag: Multilingual Matters
Reihe: NEW PERSPECTIVES ON LANGUAGE AND EDUCATION Nr. 10
Hardcover
ISBN: 978-1-84769-112-5
Erschienen am 18.12.2008
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 336 Gramm
Umfang: 216 Seiten

Preis: 43,70 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 1. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

43,70 €
merken
zum E-Book (PDF) 36,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book brings together nine case studies of teachers and young learners worldwide. In each setting, classroom interaction is interpreted to illustrate how teachers and their students verbally co-construct culturally appropriate learning attitudes and behaviours.



Roger Barnard is a senior lecturer in applied linguistics at the University of Waikato, New Zealand. He has spent many years working with language teachers of young learners in Europe, Asia and the Middle East.

Professor María E. Torres-Guzmán is a professor in bilingual/multicultural education at Teachers College, Columbia University, New York, NY. She has primarily focused on teacher development and cultural aspects of the education of language minority populations in the United States, Spain and elsewhere.


andere Formate
weitere Titel der Reihe