Bültmann & Gerriets
Researching Language Teacher Cognition and Practice
International Case Studies
von Roger Barnard, Anne Burns
Verlag: Channel View Publications
Reihe: New Perspectives on Language a Nr. 27
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-84769-790-5
Erschienen am 04.09.2012
Sprache: Englisch
Format: 210 mm [H] x 149 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 375 Gramm
Umfang: 200 Seiten

Preis: 137,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 5. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

137,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book presents a wide range of methodological perspectives on researching what teachers think and do in language teaching. It contains chapters by the editors and a leading expert in teacher cognition, as well as eight case studies by new researchers, accompanied by commentaries by internationally known researchers.



Roger Barnard is an Associate Professor in Applied Linguistics at the University of Waikato, New Zealand. His recent publications include Researching Language Teacher Cognition and Practice (2012, edited with Anne Burns) and Creating Classroom Communities of Learning (2009, edited with Maria Torres-Guzman).

Anne Burns holds professorial positions at Aston University, Birmingham, and the University of New South Wales, Sydney. She is also an Honorary Professor at the University of Sydney and a Visiting Professor at the University of Stockholm. She is known for her work in action research, teacher education, and the theory and practice of teaching speaking.


weitere Titel der Reihe