Bültmann & Gerriets
Cognitive Linguistics and Japanese Pedagogy
A Usage-Based Approach to Language Learning and Instruction
von Kyoko Masuda
Verlag: De Gruyter
Reihe: Applications of Cognitive Linguistics Nr. 35
Reihe: Applications of Cognitive Linguistics [ACL] Nr. 35
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-3-11-045655-4
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 19.02.2018
Sprache: Englisch
Umfang: 340 Seiten

Preis: 129,95 €

Klappentext
Biografische Anmerkung

This volume, grounded on usage-based models of language, is an edited collection of empirical research examining how cognitive linguistics can advance Japanese pedagogy. Each chapter presents an acquisition or classroom study which focuses on challenging features and leads instructors and researchers into new realms of analysis by showing innovative views and practices resulting in better understanding and improved L2 learning of Japanese.



Kyoko Masuda, Georgia Institute of Technology, Atlanta, GA, USA.


andere Formate