Bültmann & Gerriets
Health Education Accreditation And The Impact On Teacher Efficacy
von Kelly M. Boyd, Joyce V. Fetro
Verlag: Scholars' Press
Hardcover
ISBN: 978-3-639-51968-6
Erschienen am 28.09.2015
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 322 Gramm
Umfang: 204 Seiten

Preis: 79,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 9. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

79,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

The purpose of this study was to determine how the performance-based shift and revision of 2001 Guidelines for AAHE/NCATE Review of Initial Level Programs for Health Education Teacher Preparation influenced: 1) content and process of selected school health teacher education programs (TEPs) in public institutions of higher education, and 2) efficacy expectations of selected induction year teachers¿ to address each of the AAHE/NCATE¿s Program Standards. A secondary purpose was to provide school health TEPs with an assessment tool that could: 1) demonstrate that implemented programs appropriately reflect AAHE/NCATE Program Standards; and 2) provide means of communicating program assessment and successes to program administrators, health education practitioners, and teacher educators.



Dr. Kelly Boyd is an Associate Professor of Health Studies at East Stroudsburg University and has research and professional interests in teacher preparation and program accreditation. And, Dr. Joyce V. Fetro recently retired as a Professor of Health Education at Southern Illinois University at Carbondale.