Bültmann & Gerriets
Perceived Barriers to English Language Learning
How Students Help Themselves Learn
von Timothy Allen
Verlag: SPS
Hardcover
ISBN: 978-3-639-76423-9
Erschienen am 04.06.2015
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 8 mm [T]
Gewicht: 185 Gramm
Umfang: 112 Seiten

Preis: 59,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 8. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

59,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Each year thousands of students with limited English proficiency enter schools around the world. This enrollment brings the challenge of meeting students¿ educational needs in such a way that students gain a working knowledge of the English language and are able to use that knowledge in other academic and social settings. The process of learning English as a second or third language puts challenges in front of the student, including varied levels of anxiety in particular learning situations as well as how to individually cope with learning the language.



A trained MD Scientists (epidemiology) in Internal medicine and Hem. Oncology, with close to 14 years of clinical experience and research in IO and combination therapy. He is currently leading a team of colleagues in R&D.