Bültmann & Gerriets
Exploring the Efficacy of Metacognitive Strategy Training for Vocabulary
von Hong Ying Wang
Verlag: ¿¿¿¿¿¿¿
Hardcover
ISBN: 978-3-639-82248-9
Erschienen am 06.01.2016
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 6 mm [T]
Gewicht: 149 Gramm
Umfang: 88 Seiten

Preis: 39,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 8. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

39,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

The research in the book intends to investigate the effect of vocabulary learning strategy training on Chinese learners¿ vocabulary learning performance. The training covers selected metacognitive strategies and several cognitive strategies for vocabulary learning. Based on the training model proposed by O¿Malley and Chamot (1990), the present four-step strategy instruction model is formed. The study has provided positive implications for classroom teaching in vocabulary, and shown the need for more attention to further research in this area.



Hongying Wang,female, born in 1974. In 1996 she graduated from Yichang Normal University,majoring in English. During 1997-2009, she continued to study in Wu Han university,Three Gorges University, majoring in English linguistics and literature,meanwhile teaching English in a middle school in China.