Bültmann & Gerriets
Neuromarketing in Business
Identifying Implicit Purchase Drivers and Leveraging them for Sales
von Benny B. Briesemeister, Werner Klaus Selmer
Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden
Reihe: Management for Professionals
E-Book / PDF
Kopierschutz: PDF mit Wasserzeichen

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-3-658-35185-4
Auflage: 1st ed. 2022
Erschienen am 03.01.2022
Sprache: Englisch
Umfang: 140 Seiten

Preis: 60,98 €

Biografische Anmerkung

Since 2010, Dr. Benny B. Briesemeister is working on how to apply neuroscience to enable better business decisions - first at the Freie Universität Berlin (Germany), then as CEO of Neurospective GmbH, and finally as scientific lead of the Deloitte Neuroscience Institute (Germany). In 2015, he was named NMSBA Neurotalent of the Year.


 Werner Klaus Selmer has a diploma in communications management from the University of Arts, Berlin (Germany). He worked as a creative planner at the ad-agency CANTUS MEDIA Werbeagentur in Munich (Germany) and was responsible for authoring the award winning Spangler Automation case study.




andere Formate
weitere Titel der Reihe