Bültmann & Gerriets
Entertainment Computing - ICEC 2014
13th International Conference, ICEC 2014, Sydney, Australia, October 1-3, 2014, Proceedings
von Yusuf Pisan, Nikitas Marinos Sgouros, Tim Marsh
Verlag: Springer Berlin Heidelberg
Reihe: Information Systems and Applications, incl. Internet/Web, and HCI
Reihe: Lecture Notes in Computer Science Nr. 8770
E-Book / PDF
Kopierschutz: PDF mit Wasserzeichen

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-3-662-45212-7
Auflage: 2014
Erschienen am 24.09.2014
Sprache: Englisch
Umfang: 248 Seiten

Preis: 53,49 €

53,49 €
merken
zum Hardcover 53,49 €
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

Digital games and interactive entertainment.- Entertainment for purpose and persuasion.- Computational methodologies for entertainment.- Entertainment devices, platforms and systems.- Interactive art, performance and novel interactions.



This book constitutes the refereed proceedings of the 13th International Conference on Entertainment Computing, ICEC 2014, held in Sydney, Australia, in October 2013. The 20 full papers, 6 short papers and 8 posters presented were carefully reviewed and selected from 62 submissions. In addition to these papers, the program featured 3 demonstration papers, and 2 workshops. The papers cover various aspects of entertainment computing including authoring, development, use and evaluation of digital entertainment artefacts and processes.


andere Formate
weitere Titel der Reihe