Bültmann & Gerriets
International Supply Chain Management and Collaboration Practices
von Wolfgang Kersten, Thorsten Blecker, Carlos Jahn
Verlag: Josef Eul Verlag GmbH
Reihe: Supply Chain, Logistics and Operations Management, Bd. 4
Hardcover
ISBN: 978-3-8441-0071-6
Erschienen am 11.08.2011
Sprache: Englisch
Format: 210 mm [H] x 148 mm [B] x 31 mm [T]
Gewicht: 713 Gramm
Umfang: 496 Seiten

Preis: 73,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 15. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

73,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

As a central success factor of international supply frameworks, supply chain management has become a key concept in the strategic and operational decision-making of globally active companies. In this context, an important task of process optimization approaches is to enhance inter-organizational collaborations as well as efforts towards more sustainability and a better understanding of risks within the supply chain.
This volume, edited by Wolfgang Kersten, Thorsten Blecker and Carlos Jahn, provides a valuable insight into:
- new concepts in supply chain risk management,
- innovative approaches for supply chain sustainability,
- considerations of supply chain design and performance, and
- international case studies for logistics optimization.
With this book, central insights concerning international supply chain management and current collaboration practices can be gained. Both researchers and practitioners are addressed and can obtain valuable background knowledge from current contributions by international authors representing different perspectives on central issues in modern business research.