Bültmann & Gerriets
Understanding the Perspectives of Online Graduate Students
Implications for Educational Leaders
von Kelly Edmonds
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 978-3-8443-3198-1
Erschienen am 15.04.2011
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 19 mm [T]
Gewicht: 489 Gramm
Umfang: 316 Seiten

Preis: 79,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 23. Juli.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

79,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This doctoral study explored the leadership implications for delivering online learning in mainstream higher education institutions by examining the characteristics, motivations, and perceptions of 163 graduate students enrolled in online academic programs at a western Canadian university. Through the use of mixed research methods, and drawing on survey, focus group, and interview data, findings revealed the diverse views and needs of participants. Leadership suggestions for effectively planning, implementing, and delivering online learning were given, as well as marketing online programs. Additionally, developing good human relationships in online learning was recommended, such as working effectively with faculty and ensuring students had quality online experiences.



La Dra. Kelly Edmonds se graduó en la Universidad de Calgary, Alberta, Canadá, en 2010. Su tesis doctoral refleja su larga trayectoria en tecnología educativa y aprendizaje en línea en la educación superior. La Dra. Edmonds ha tomado su experiencia y conocimientos colectivos y ofrece servicios de aprendizaje electrónico a través de su empresa, Wired Learning Consultants Inc.