Bültmann & Gerriets
Virtual Games for Science Education: Design, Method, and Assessment
von Li-Wei Peng
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 9786139943227
Erschienen am 10.09.2019
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 310 Gramm
Umfang: 196 Seiten

Preis: 71,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 9. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

71,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

The highly informative Virtual Games for Science Education: Design, Method, and Assessment poses the core, essential questions of planning, development, communication, implementation, management, and evaluation of virtual games in middle school science classrooms, and provides readers with practical solutions for the teacher-designer. The author has meticulously put together a framework that demonstrates the best practice in the integration of educational science games, enhancing for its audience their pedagogical skills for facilitating more engaging and effective learning to maximize all middle schoolers¿ self-efficacy in learning science, value of science, motivation in science, and perceptions of game-like science learning in 2D and 3D virtual environments.



Li-Wei Peng es doctora en Tecnología Educativa C&I por la Universidad de Ohio. Con más de una década enseñando e investigando la educación STEM colaborativa y basada en juegos mediante el uso de entornos virtuales, Li-Wei tiene una voz singularmente innovadora que brilla en su libro sobre el diseño, el método y la evaluación de los juegos virtuales para la educación científica.