Bültmann & Gerriets
School Climate and Students¿ Self-Efficacy
von James Ryan Reblando
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 9786139981106
Erschienen am 19.06.2019
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 8 mm [T]
Gewicht: 203 Gramm
Umfang: 124 Seiten

Preis: 54,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 30. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

54,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This study assessed the school climate, learning management styles and student¿s efficacy of the Nursing Student of the University, in the Sultanate of Oman. Using a descriptive-correlational method of research the researcher used the convenience sampling and with paramount consideration, the respondents were made to sign a consent form. There were two sets of questionnaire which were researcher-made tools to cover 150 nursing students and the teachers/clinical instructors of the College of Health Sciences. The findings indicated that all dimensions and components of school climate were rate as good. With reference to the Learning Management Approaches espoused by Shindler, the results indicated that the four management approaches were identified as dominant management styles except the enabler management approach. The student¿s self-efficacy was also found to be good.



El Dr. James Ryan se graduó con el título de Doctor en Gestión de la Universidad de Visayas, Máster en Enfermería con especialidad en Servicios de Administración de Enfermería, Licenciado en Enfermería y Licenciado en Biología. Recientemente ha sido aceptado como uno de los miembros del Consejo Editorial de IJARP.