Bültmann & Gerriets
Farmers' Attitude towards Solar Energy Products
von Vikas Kumar
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 9786200001382
Erschienen am 22.04.2019
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 435 Gramm
Umfang: 280 Seiten

Preis: 82,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 16. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

82,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This present study aims to understand the customer attitude toward solar energy products. Descriptive analysis, chi-square, exploratory factor analysis, confirmatory factor analysis, multiple regression analysis, SERVQUAL model, and paired sample t-test have been used to examine the data. The study collected data from total 855 respondents which were interviewed through a well-structured, pretested research schedule. The results of research validated that customer attitude towards solar products is significantly determined by green purchase behavior, government initiatives, environmental knowledge, promotion and advertisement, environmental concern, and peers influence whereas high investment cost and lack of awareness regarding government subsidies are the main reason for non-adoption of solar energy products.



D-r Vikas Kumar M.Sc. PhD Sadowodstwo,Shkola sel'skogo hozqjstwa i äkologicheskih naukUniwersitet Shobhit, Gangoh, Saharanpur, JuP.