Bültmann & Gerriets
Consumer Buying Behaviour in Purchasing Ayurvedic Products
Consumer Preference, Perception and Influencing Factors Towards Ayurvedic Products in Himachal Pradesh (INDIA)
von Srishti Thakur, Ashish S. Noel, Vikas Singh
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 9786203193725
Erschienen am 26.11.2020
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 4 mm [T]
Gewicht: 96 Gramm
Umfang: 52 Seiten

Preis: 32,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 12. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

32,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

"Consumer Buying Behaviour in Purchasing Ayurvedic Products" has been developed as per the latest data for readers who want to explore and make a career in research and teaching in marketing field. The book is also helpful for those Ayurveda companies or industries who want to develop some innovative Ayurvedic products as per consumer needs and wants. The book contains a research study on consumer preference, perception and influencing factors towards Ayurvedic products and it is covered in 6 chapters. Each chapter discusses the concepts lucidly with the help of examples, figures and tables. This book will helpful to know the consumer buying behaviour towards Ayurvedic products in developing countries like India.



Srishti Thakur es un estudiante de doctorado (ICAR/SRF) en Gestión de Agronegocios de la Universidad Sam Higginbottom de Agricultura, Tecnología y Ciencias, Prayagraj, Uttar Pradesh (India). Tiene un posgrado (ICAR) en Gestión de Agronegocios. Un graduado en Silvicultura (con honores). Ha escrito 6 trabajos de investigación en revistas que contienen una buena puntuación en el NAAS y el factor de impacto.