Bültmann & Gerriets
Role of Mass Media in Bangladesh
A Pathway to Women Empowerment
von Jannatul Ferdous, Ali Ajgor
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 9786204200330
Erschienen am 19.08.2021
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 6 mm [T]
Gewicht: 143 Gramm
Umfang: 84 Seiten

Preis: 39,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 22. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

39,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book, "Role of Mass Media in Bangladesh: A Pathway to Women Empowerment," talks about the role of mass media on women empowerment in Bangladesh's urban local government level. It also talks about the current problem of mass media at the urban level. This book aims to investigate the impact of media in improving the empowerment status of women. Women engage the most with mass media because they receive various news and learning from mass media. Mass media is available for any sort of information. So, efficient use of mass media is needed to improve the empowerment of women. This book hopes to make the readers acquainted with the most up-to-date information on the contribution of mass media to women empowerment.



Jannatul Ferdous es profesor asistente del Departamento de Administración Pública de la Universidad de Comilla, Bangladesh.Rajib Chandra Das es estudiante de Máster (M.S.S), Departamento de Administración Pública, Universidad de Comilla, Bangladesh.Fatema Tuz Zohura es estudiante de licenciatura, Departamento de Administración Pública, Universidad de Comilla, Bangladesh.