Bültmann & Gerriets
AI-Driven Strategies for Event and Cause Marketing Success
von Vishal Kumar
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Taschenbuch
ISBN: 9786207650712
Erschienen am 29.05.2024
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 9 mm [T]
Gewicht: 221 Gramm
Umfang: 136 Seiten

Preis: 68,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 12. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

68,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext

El Sr. Vishal Kumar trabaja actualmente como Profesor Asistente, Departamento de Ingeniería y Tecnología, ABES(IT). El Sr. Kumar está realizando su doctorado en el campo de la Informática y la Ingeniería. Sus intereses de investigación incluyen Machine Leaning, Deep Learning y Computer Vision.



AI-Driven Strategies for Event and Cause Marketing Success is a pioneering exploration into the transformative potential of artificial intelligence (AI) in modern marketing. This comprehensive guide illuminates the intersection of AI with event and cause marketing, offering invaluable insights and actionable strategies for marketers, professionals, and enthusiasts alike. Through a combination of expert analysis, real-world case studies, and practical tips, this book empowers readers to leverage AI technologies to enhance their event planning, audience engagement, and social impact initiatives. From personalized marketing campaigns and data-driven insights to AI-powered automation and optimization techniques, each chapter equips readers with the knowledge and tools needed to navigate the complexities of AI-driven marketing successfully.