Bültmann & Gerriets
Chinese Research Perspectives on Educational Development, Volume 4
von Dongping Yang
Verlag: Brill
Reihe: Chinese Research Perspectives Nr. 4
Gebundene Ausgabe
ISBN: 9789004386204
Erschienen am 08.11.2018
Sprache: Englisch
Format: 236 mm [H] x 157 mm [B] x 20 mm [T]
Gewicht: 454 Gramm
Umfang: 228 Seiten

Preis: 203,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 5. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

203,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

In this overview of China's education in 2014, reforms in the exam system and institutional configuration are discussed, followed by a close look at equity issues affecting children with special needs, of migrant workers and those living in rural areas.



YANG Dongping is Professor and Director of Graduate School of Education at the Beijing Institute of Technology, and President of the 21st Century Education Research Institute. He has published extensively in education, including General Education Theory which was published by Liaoning Education Press in 1989. YANG Min is Professor at the 21st Century Education Research Institute. HUANG Shengli is Executive Director of the 21st Century Education Research Institute.