Bültmann & Gerriets
Sorular ve Cevaplarla Günümüzde Pazarlamanin Temelleri
von Philip Kotler
Verlag: Optimist Yayim Dagitim
Taschenbuch
ISBN: 9789756225431
Erschienen am 01.04.2012
Sprache: Türkisch
Umfang: 224 Seiten

Preis: 14,99 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 30. September in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

14,99 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Pazarlama ürettiginiz sey neyse, onu sunmak icin akilli yöntemler bulmak degildir. Pazarlama gercek müsteri degeri yaratma sanatidir.
Pazarlamayla ilgili hep sormak istediginiz, ama korkudan bir türlü soramadiginiz sorular
- Pazarlama stratejisindeki belli basli fikirler-dilimlere ayirma, hedef belirleme, konumlandirma ve farklilastirma
- Pazarlamanin dört temel unsuru ürün, fiyat, yer ve promosyon
- Pazarlamanin planlanmasi, örgütlenmesi ve kontrolü
- Pazarlamanin cesitli uygulama alanlariyla ilgili sorular ve yanitlari paketli tüketim mallari, perakende satis, kücük isletme pazarlamaciligi, dogrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararasi pazarlamacilik, durgunluk dönemi pazarlamaciligi, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamaciligi.
Ve en basarili firmalar örneginde, pazarlamanin yetkinlestirilmesi konusundaki yorumlar
Dünyaca ünlü pazarlamacilik düsünürü Philip Kotlerin cok cesitli ülkelerde verdigi konferanslarda karsilastigi günümüz pazarlamaciligiyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdigi yanitlar.