Bültmann & Gerriets
Faculty Learning Communities
Communities of Practice that Support, Inspire, Engage, and Transform Higher Education Classrooms
von Cynthia G. Desrochers, Kristin N. Rainville, David G. Title
Verlag: Information Age Publishing
Reihe: Transforming Teaching and Learning in Higher Education
Gebundene Ausgabe
ISBN: 9798887304458
Erschienen am 15.02.2024
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 31 mm [T]
Gewicht: 903 Gramm
Umfang: 494 Seiten

Preis: 120,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 28. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

120,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

This edited book on Faculty Learning Communities (FLCs) provides and explores powerful examples of FLCs as a impactful form of professional learning for faculty in higher education. The chapters describe faculty learning community initiatives across different fields of study and within dynamic and flexible teaching and learning models. Contributing authors provide a framework for faculty learning communities, show the impact of faculty learning communities on teaching practices or student learning, and describe how these communities of practice can lead to institutional change. The book's foreword, by Milton D. Cox, investigates the changes in the FLC world over the past decade: the influence of Communities of Practices (CoP), recent recommendations about virtual FLCs and CoPs, and the positive affirmation for FLCs that implementation science has provided.