Bültmann & Gerriets
Faculty Learning Communities
Working Towards a More Equitable, Just, and Antiracist Future in Higher Education
von Cynthia G. Desrochers, Kristin N. Rainville, David G. Title
Verlag: Information Age Publishing
Reihe: TransforminTeaching and Learning in Higher Education
Hardcover
ISBN: 9798887304472
Erschienen am 12.03.2024
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 27 mm [T]
Gewicht: 769 Gramm
Umfang: 512 Seiten

Preis: 86,70 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 29. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

86,70 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

This edited book on Faculty Learning Communities (FLCs) provides and explores powerful examples of FLCs as a impactful form of professional learning for faculty in higher education. The chapters describe faculty learning community initiatives focused on diversity, equity, and belonging in higher education. Contributing authors provide a framework for faculty learning communities and how these communities can offer faculty a place and space to explore antiracist and social justice-oriented teaching. show the impact of faculty learning communities on teaching practices or student learning, and describe how these communities of practice can lead to institutional change. The book's foreword, by Milton D. Cox, investigates the past and future of faculty learning communities focused on diversity and equity.