Bültmann & Gerriets
When We Hear Them
Attuning Teachers to Language-Diverse Learners
von Owen Silverman Andrews, Antione D. Tomlin
Verlag: Information Age Publishing
Reihe: Research, Theory, and Practice Within Academic Affairs
Hardcover
ISBN: 9798887306797
Erschienen am 18.06.2024
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 477 Gramm
Umfang: 312 Seiten

Preis: 64,80 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 5. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

64,80 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

This book puts forward practical tools and applicable theories for enhancing the listening skills and pedagogical approaches of teachers and educators in the context of language-minoritized and multilingual learners. What does it mean for us to really hear them? How can we more fully facilitate inviting, celebratory, and sustaining learning spaces? What listening skills should the faculty who prepare pre-service teachers for linguistically diverse classrooms impart? By asking these questions, we seek to upend deficit models of language learning and usage in order to attune practitioner-scholars to the powerful voices of language-diverse students in our classrooms, schools, and communities. This book is organized into three parts to help practitioner-scholars explore the space where theory meets practice to amplify the voices of language-minoritized learners.