Bültmann & Gerriets
Differentiated Curriculum and Instruction for Advanced and Gifted Learners
von Sandra N. Kaplan
Verlag: Routledge
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-367-62916-8
Erschienen am 30.09.2021
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 157 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 344 Gramm
Umfang: 124 Seiten

Preis: 201,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 6. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

Sandra N. Kaplan is Professor of Clinical Education at the University of Southern California, USA.



1. Differentiation 2. Depth/Complexity 3. Early Childhood Education 4. Instructional Strategies 5. Learning to Learn 6. Independent Study



This critical volume provides readers with a deep understanding of why and how to differentiate curriculum and instruction to better meet the academic, social, and emotional needs of advanced and gifted learners. Offering clear, constructure frameworks for learning, chapters focus on four key concepts - review, reinforce, refine, and redefine - which help readers create individualized learning experiences and differentiate standards-based curriculums. Filled with specific examples, lessons, and units of study, this essential guide emphasizes differentiation as a means to differ the What (curriculum) as well as the How (instruction) to successfully respond to the many facets of students' giftedness.


andere Formate