Bültmann & Gerriets
Student Writing
Access, Regulation, Desire
von Theresa M Lillis
Verlag: Taylor & Francis
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-415-22801-5
Erschienen am 26.04.2001
Sprache: Englisch
Format: 242 mm [H] x 162 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 445 Gramm
Umfang: 208 Seiten

Preis: 182,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 13. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

"Student Writing explores:
Access to higher education and to its representational resources-the language and literary resources available for making meaning
Regulation of meaning making in academic literacy practices
Desire for participation in higher education and for choices over ways of meaning in academic writing.



Theresa M. Lillis is Lecturer in language and education at the Centre for Language and Communications at the Open University



List of figures and tables, Preface: why write this book?, Acknowledgements, Introduction: focus and research background, 1 Language, literacy and access to higher education, 2Student writing as social practice, 3 Restricted access to a privileged practice, 4 The regulation of authoring, 5 Essayist literacy, gender and desire, 6 Dialogues of participation, 7 Re-thinking student writing in higher education, Appendices, References, Index


andere Formate