Bültmann & Gerriets
Student Writing
Access, Regulation, Desire
von Theresa M. Lillis
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-134-58656-1
Erschienen am 04.01.2002
Sprache: Englisch
Umfang: 208 Seiten

Preis: 80,49 €

Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

"Student Writing explores:
Access to higher education and to its representational resources-the language and literary resources available for making meaning
Regulation of meaning making in academic literacy practices
Desire for participation in higher education and for choices over ways of meaning in academic writing.



List of figures and tables, Preface: why write this book?, Acknowledgements, Introduction: focus and research background, 1 Language, literacy and access to higher education, 2Student writing as social practice, 3 Restricted access to a privileged practice, 4 The regulation of authoring, 5 Essayist literacy, gender and desire, 6 Dialogues of participation, 7 Re-thinking student writing in higher education, Appendices, References, Index



Theresa M. Lillis is Lecturer in language and education at the Centre for Language and Communications at the Open University


andere Formate