Bültmann & Gerriets
Learning Identities in a Digital Age
Rethinking creativity, education and technology
von Avril Loveless, Ben Williamson
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Taschenbuch
ISBN: 978-0-415-67572-7
Erschienen am 28.02.2013
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 161 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 304 Gramm
Umfang: 192 Seiten

Preis: 60,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 14. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

60,50 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum E-Book (PDF) 63,99 €
zum E-Book (EPUB) 63,99 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung
Klappentext

1: Shaping Society, Technology and Learning Identity2: Mapping the Digital Age3: Reconstructing the Future of Education4: Making up Digital Learning Identities5: Assembling Creative Learning6: Thinking with Digital Tools7: Prototyping the Curriculum of the Future8: Being a Teacher in a Digital Age



Avril Loveless is Professor of Education and Head of Education Research at the University of Brighton, UK, with interests in creativity and pedagogy.
Ben Williamson is Lecturer of Education at the University of Stirling, UK, with particular interests in childhood and new media, curriculum innovation, and science, technology and society.



The book makes a distinctive contribution to the current debates about 'new times and educational futures', in that it adopts a 'generational conversation' between the authors.


andere Formate