Bültmann & Gerriets
The Hidden Academic Curriculum and Inequality in Early Education
How Class, Race, Teacher Interactions, and Friendship Influence Student Success
von Karen Phelan Kozlowski
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: kein Kopierschutz


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-000-50504-7
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 28.12.2021
Sprache: Englisch
Umfang: 222 Seiten

Preis: 53,49 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Drawing on a rich ethnographic study conducted in first grade classrooms in the US, this book reveals the potentially invisible, yet significant ways that race and social class impact student success in the earliest years of their schooling.



Karen Phelan Kozlowski is an Assistant Professor of Sociology at the University of Southern Mississippi, USA.



1. Understanding Sociocultural Differences in Decoding Instruction & Demonstrating Knowledge 2. Unequal Skills: Decoding and Demonstrating Knowledge 3. Learning How to Decode and Demonstrate Knowledge from Parents 4. The Academic Hidden Curriculum: Learning How (Not) to Decode & Demonstrate Knowledge from Teachers 5. Unequal Rewards & Punishments for Demonstrating Knowledge 6. Unequal Skills & Punishments: Segregated Friendships & Concentrated (Dis)Advantage 7. Moving Forward as Theorists and Practitioners Appendix A. Research Methods


andere Formate