Bültmann & Gerriets
Investigating Participant Structures in the Context of Science Instruction
A Special Issue of Cognition and Instruction
von Richard Lehrer, Annemarie Sulli Palincsar
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-135-47929-9
Erschienen am 16.07.2014
Sprache: Englisch
Umfang: 112 Seiten

Preis: 57,99 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

First Published in 2004. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.



Richard Lehrer, Annemarie Sulli Palincsar



Chapter 1 Introduction to Special Issue: Investigating Part icipant Structures in the Context of Science Instruction; Chapter 2 The Teacher as Part ner: Exploring Part icipant Structures, Symmetry, and Identity Work in Scaffolding, Iris Tabak, Eric Baumgartner; Chapter 3 Dialogic Activity Structures for Project-Based Learning Environments, Joseph L. Polman; Chapter 4 Power in the Classroom: How the Classroom Environment Shapes Students' Relationships With Each Other and With Concepts, Lindsay L. Cornelius, Leslie Rupert Herrenkohl;


andere Formate